2017. feb 22.

Tavaszi ajtódíszek

írta: KreatívTextil
Tavaszi ajtódíszek

A hosszú tél után valljuk be már nagyon várjuk hogy érezzük bőrünkön a nap meleg sugarait, élvezzük a fák rügyezésének látványát és a virágok tarka színpompába borulását :) Még a kedvünk és ezáltal napjaink is vidámabban telnek.És persze nemcsak a kertünket, erkélyünket vagy teraszunkat lephetik el a virágok, valahogy egyre nagyobb késztetést érzünk, hogy otthonunkat is kidekoráljuk.

Nagy kedvencek az ajtódíszek, melyek lehetnek tarka-barka színesen vagy akár 1-2 színt használva, de mégis teljes színharmóniában pompázva. Ma már egyre több helyen szebbnél szebb díszeket lehet vásárolni, DE nagyon egyszerűen mi magunk is készíthetünk ilyeneket, akár gyermekeink együtt. Így összekötjük egy vidám közös programmal az alkotás örömét :)

Íme pár ötlet:

A pasztell színek lágysága és harmóniája köszön vissza ezen a fehér, szív alakú fonott koszorú alapon. Igazán kellemes látvány a szemünknek :) A díszek filc anyagból készültek, mindegyik elkészítését bejegyzéseimben lépésről-lépésre, fotókkal kiegészítve mutatom be, így velem együtt el tudjátok Ti is készíteni.ajtodisz_pasztell02.jpg

Levendula, a nagy kedvenc :) A hungarocell koszorú alapot körbetekertem levendula mintás pamut szalaggal. A pillangók és a virágok filc anyagból készültek. A lila szatén szalagot egy vastag tű segítségével fűztem át a koszorún. Fa gyöngyökkel díszítettem. ajtodisz_levendula.jpg

 Itt a virág és a nyuszi fej szintén filc anyaggól készült. Vékonyabb töltő flízzel tömtem ki, majd összevarrtam (lehet kézzel és géppel is egyaránt). Szatén szalagra ragasztó pisztollyal ragasztottam.

ajtodisz_husvet.jpg

 

 

Szólj hozzá

tavasz virág pillangó ajtódísz Levendula