2016. dec 30.

Rólam

írta: KreatívTextil
Rólam

Kovács Hajnalka vagyok. 1995-ben végeztem el a Jelky András Ruhaipari Szakközépiskolát és Technikumot.

Feleség, két kisgyermek édesanyja.

Amikor gyermekeim megszülettek, egyre jobban életünk részeivé váltak a különböző mesehősök és rajzfilm figurák. Ezek a figurák eleinte papírokon majd textileken köszöntek vissza.

Az ötletek jöttek, a különböző tárgyak egyre csak születtek.

Így jött létre a KreatívTextil.

A manapság közkedvelt DIY híve vagyok. (Aki véletlenül nem ismerné jelentését: Do It Yourself - Csináld Magad!)

És mivel mindig nagyon vonzott a dekorációk, a különböző kézműves dolgok megalkotása elkezdtem ezeket egy csokorba összeszedni. Szeretném az elkészítésüket másokkal is megosztani. így létrehoztam a KreatívBlog-ot

 Oldalam folyamatosan bővül, kérem, nézz be hozzám máskor is

Szólj hozzá